jueves, 2 de abril de 2009

Chinchetas

Para los escaladores, y los amantes del boulder, en concreto, una chincheta es un boulder pequeño, normalment no superior a 2m de altura. En la mayoria de los casos no se les da importancia alguna, ya que sus dimensiones no son lo suficientemente impresionantes para convencernos de su valor.

Para Bowlder Films esto no sirve, le damos valor a las cosas más insignificantes; desde una chincheta clavada en el corcho de nuestro escritorio a una noche plagada de fanatismo y buen ambinete.

A continuación un clip de 23s realizado con la técnica de animación Stop Motion (fotografia a fotografia). Lo cual te puede significar todo un dia de trabajo. Nos gusta mezlar todo tipo de conceptos y de técnica, y esto es una muestra de ello.


Chinchetas from Aleix Vilardebo on Vimeo.

8 comentarios:

Laia Nadia dijo...

Ara sí que te m'has guanyat!! brutal, bravo!! Pensa que quan l'he vist per primera vegada se m'ha posat un somriure a la cara que no m'el treia ni amb disolvent!! I t'ho prometo, quan han passat els 23 segons he aplaudit com mai cridant: brutaaal, és el MESTRE!! jajajaja!
Has escoltat la musica, a mi m'encanta, per això ho he proposat, escolta amb atenció el final (sembla un saxo greu i un xilòfon, i la veu fggggancesáá´... ummm! il gallino de piel!)!!

Laia Nadia dijo...

Per cert... jo vull un bow d'aquests...

Anónimo dijo...

juassssss, hipiiiiiiiieeeee.

T'ho has currat molt crack.

Ferran

Aleix dijo...

megggssí mademoiselle! se un plaicir trois grand du apeticir les votres desires. jajaja Pensava que tardaria poc i em vaig tirar com 3 hores ultrafreak amb la tonteria, movent les mil xinxetes.
La musica m'ha agradat molt, us en ensenyare una que tinc jo, molt happy hippie, que quedarà be amb aquesta (per si hi ha versio de dia i versio de nit jajajaja) fins dema familia!!

Jaimito dijo...

Em cago em el meu ordenador. Es una merda. No puc veure els videos. Aviam si penso a portarte algun dvd i mel'e graves. Bona aquesta. Quines ansies que tinc. He estat tot el mati arreglant un camion que s'ha quedat averiat a la carretera i nomes pensava en que avui ningu pot fallar. No val fallar. Sort i el camion ja esta arreglat. Jo tic a casa i mentres escric preparo la maleta perque quan plegui, jo i en serra pujarem cagant llets cap a Targassone. Quins nervis, quines ansies de tocar roca i destrossarme els dits, Mare meva. Si la semana tingues un dia mes segurament el meu petit cap ja hagues explotat. Segur. Ja veuras. Tinc un a linia preparada i apunt d'encadenar a la Baleine. A tu t'agradara, segur, i molt i l'encadenarem tots dos i ens fumarem un peta que omplirem tot Targa de boira, com la que hi ha a la Comarca de Vic. jejejej. Todo bien. Vinga, a treballar une s quantes horetes mes i en breu ens veiem. Salut bou!!!!!!!!!!!!!!
P.D.: Records amb en Txetxu: A mi m'encanten les pateates. I a tu???
jejejejej
Fins al vespre

Aleix dijo...

esta ultra fanatic! mola mola, jo d'aqui un parell d'hores agafo el cotxe i cap amunt. Et deixo que tinc tots els nanos mirant com escric...

Domènec C dijo...

mare meva,vaya lokuras!!! no em puk imaginar el ke deus tenir a dins la olla nanu!!!veig chinchetas... eng?!!¿!molt wapo.i molt original!!! ala a disfrutar Frikis!!!
Domenec (me kedo aki ....mierda)

Ferran Guerrero dijo...

Domènec, pero el cap de setmana vinent si que el pasarem junts no???????;).

No et cansis, pensa que per casa nostre ploura.