domingo, 19 de abril de 2009

Gota a gota

Ayer trabajé hasta muy tarde, sin poder ir a escalar y hoy, después de dormir un poco, no mucho, hemos salido disparados con Txextu hacia La Comarca. El fanatismo era evidente en el cuenta-kilómetros del coche. Toda la tropa ya estaba por allí, de parón por la lluvia. Pero nosostros lo teníamos claro, escalar con lluvia o sin. Hemos empezado en el bloque de la cova, donde Txextu se ha llevado King of ganja con 2 pegues y yo he repetidos Crystal nacht, King o f Ganja y la Yerba del rey. Todo Bien.

Vuelve a llover, parada otra vez. Nos movemos al bloque del bosque, donde empezamos a provar Guerrillas crack solo por los monodedos, sin tocar fisura. Vaya tela de línea. Tengo las articulaciones mirando a Cuenca. Después de unos cuantos saltos en lo alto de la línea he conseguido pillar canto y llevarmelo. Agradecer le methode de Ferran muerto y tirado en el crashpad, destrozado e inmóvil dicataba lo pasos.

Para terminar, hemos estado matizando Fffound. He conseguido cojer el último enchufe, solo me falta levantarme e ir a por el lateral de arriba.

Bar, cañita, galtes de porc, reunión Bowlder Films y pa casa!

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Avui m'he aixecat una mica millor, peor ahir estava mort literalment, quina pallissa el disabte.

Nen ens veiem demá, si no plou.

Ferran

Aleix dijo...

jo no se si podré venir demà a escalar, tinc el dit que no el puc ni moure. Putus foradets, enchufes i demés...

aisialidia(temps lliure) dijo...

Found et deixa els dits miran a cuenca,jajaj!!
Bou air per poc no coincidim,jo a la tarda baig fer panxing!!ens veiem aviat!

Jaimito dijo...

Bona cronica. Jo aquesta semana penso anar 2 o 3 cops al plafo. Em sento molt fluix pero alhora molt cansat. Ara no es pot badar!!!!!!!!Sino al contrari. Aquests dos caps de semana que no hi seras s'ha d'encadenar i matitssar moltissimes linies, per aixi poder-les grabar duna manera molt mes comode i eficaç!!! Estem en contacte. Bona aquesta
Salut i records per en Txetxu, que ahir el vaic veure bastant mes fort que dies anteriors. Segueix aixi i els premis aniran caíent!!!!!

Aleix dijo...

Manya un dia li hem de fer uns pegues a muerte, a vera si cau, pero pocs que sino mira q passa (tinc un dit rebentadissim). Metralleta ens veiem quan torni, preparam alguna sorpresa x grabar(algo bo bo)

Dany, Maki, Nacho y Tato. dijo...

ehyyy que dices aleix,haber cuando os esplayais y colgais otra obra maestra que hay ganas de disfrutar un ratin con bowlder films,nos teneis mal acostumbrados je je nos vemos jabato,maki.

Laia Nadia dijo...

Booona la crònica!! I Ffffffffound... fa un mal de collons, no? Ja m'ho ha dit en Ferr que tens el dit del revés! Tot i així demà o dijous ens veiem segur, noooo??
Va bou, cuida't i fins aviat!
Bona feina!

txetxu dijo...

Merci cinta METrica....els teus ànims i consells a peu de via m'ajuden molt tio!!

ens veiem aviat!.....espero que estiguis més descansat!!!!

Manya dijo...

Ep bou,Tengo una progunta para usted:El dia que vas gravar padmasambada era per in the forest?quin?Baig perdudisim amb aquet tema,ja m'explicaras bou,a partir de dema tinc festa fins dilluns!!

Aleix dijo...

uiiii es algo molt mes heavy! ya te contaré, estem preparant un projecte a llarg terminidel qual hem de parlar.jo marxo de viatge divendres i estic fora 10dies.quan torni ens veiem bow!!

Laia Nadia dijo...

Hey bull!! Have you returned yet? I am eager to know how the trip has gone!!
When we meet? I hope soon! kss!

Aleix dijo...

hey fellas! I hope we'll see each other this afternoon at the woods, chilling and bouldering till late.Actually my internet is not working at home, so I am bit out of the blogsfera. hasta luegos hermanos!

Ferran Guerrero dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Laia Nadia dijo...

Ok boss! so.. se you later! Have a good trip to LA COMARCA!! yiiihah! I will be waiting you!
PD:I'm sorry... the previouss commentary was write for me... but with the profile of Ferran...!

txetxu dijo...

xo cabron, actualitza jaaaaaaaa,no?