martes, 19 de mayo de 2009

Fotoloco

Lo prometido es deuda, unas fotos más del domingo en Savassona:

-La 1a es de Manya en Moñongo, cogiendo una de las regeletas de este duro bloque.
-La 2a es Met en el espolón juguetón, deslumbrado por el sol encadena al primer pegue.
-En la 3a Oscar saca su propio método para resolver un problema en la piedra Fonten.
-Y parar terminar, Txetxu se dispone a empezar el mismo bloque anterior, como diciendo ¿desploma eh?

Todas ellas de mi propiedad jajaja











11 comentarios:

txetxu dijo...

quines fotos peix!!....brutals!.....totes son molt bones, xo la del Manya és guapissima....l'enfoc, el desenfoc, la llum....et vas firar de fer fotos, se que en tens més!!..jeje.....

apa, a cuidar-se el dit i el braç....i res de plafó eeee!!(joder, semblo tun pare)

LETICIA dijo...

quin pepino de fotos! Txetxu: no desplomava gens, eren els petes que t'havies fumat! je je! Va ser un bon dia de bloc!

Jaimito dijo...

Bones fotos, Fanatic!!!!!!!!!!!
Todo bien?????? K fa el braç??? Avui ja em firmat. Ara arribo de la Comarca de provar l'extencio travessia invasion venezolana. He caigut dos cops al mig i dos cops al final, jo solet i caient al terra com un potol( Ningu em movia el crash-pad. Espero k dema, despres de currar amb el roco hi torni a anar i me'l emporti.
Estem en contacte bou!!!!!!
Salut

Ferran Guerrero dijo...

Com sempre impecables les fotos, com es npta que ets director de fotografia, qui paio, bueno nano, aqui fa una calor que ofega, com tenim la grua????.

Tinc una nova proposta per el Juliol que crec que us agradara ,envio mails.

Aleix dijo...

ok, per mail millor. Putu jaimito, jo estava pensant de anar a tibarli avui, a veure si el braç està millor o què..jajaaj tu aniràs segur?
El tema grua nomes falta un click!serà avui, sera dema?? nouse. cop de cap i punto!

Ferran Guerrero dijo...

Oblideu-vos del matalas i agafeu la corda que falta us fa, ja ha arribat la calor i l'unic que es fara sera gasta pell i desmoralitzar-se per no poder encadenar res, a l'estiu anirem a buscar el fred i passant calor i apretant poc perque fa molta calor no arribarem en forma al nostre desti, i s'ha d'arribar en forma si no alla no disfrutarem, que no parlem de plaques, parlem de desplomacos i blocs fisics.

Ale a passar calor a la que pilli vacances, per els matins a apretar com un boig a les ombres qui vulgui ja ho sap.

Anónimo dijo...

HE SENTIT CORDA?¿ no m'ho puk creure !! es el meu somni!!!si no lo veo no lo creo!! Quan?On?i el perque no em cal!!!a per cert les fotos de postal MegaZorra!! ~DoMÈNec~

Aleix dijo...

dominiiiiiiiic, crec que ho has entès malamanet, el ferran volia dir que no estem cuerdos, que s'ha de blocar a muerte ara que fa calor, suem nosaltres i la pedra no. ens veiem diumenge?dissabte no puc, us trucaré i plantejem diumenge!

Laia Nadia dijo...

si si si si si si si!!! aquset matí anava a felicitar-te per les fotos REBONÍSISISISIMES que has fet i que estan en la teva propietat... però ara he de felicitar-te abans per LO PUUUTO DISSENY DEL BLOOOOC!!! Boníiiiisim, em recorden les meves il·lustracions, sempre linials i com fetes "amb el cul" o una merda de pols!! Sii senyor, m'encanten!!!! Sóm el futur!

Aleix dijo...

jajajaj es el que passa quan el ratolí funciona així malament. Llavors has de buscar la manera de treureli suc a aquest defecte. Ara vull veure jo una ilustracio teva, si senyor!sabem que ho fas be xo mai ens ho demostres!ihaaaa

Anónimo dijo...

m'Agrada molt el nou disseny.

Dominiccc, sisisisis, vaig dir CORDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i tinc un 7b/b+ per a tu, que quant vulguis t'ho monto les vegades que faci falta, aaaah i un dos 7b's molt bons que vaig obrir jo a Sava.

Pensa que acabo de treballar a les 13:30 aixi que fins la hora de treballar al plafo puc anar a escalar i dintre de poc matins lliures, aixi que per el viatge de l'estiu fort com un roure, ale mamons a currar.

Ferran