lunes, 25 de mayo de 2009

NYC

Hace unas semanas estuve en Nueva York, una ciudad cosmopolita que enamora a cualquiera, hasta a un anti-metropolis como yo. Cada rincón de ésta es un mundo por descubrir, cada barrio parece ser un pequeño pueblo con sus própias normas y cada persona una cultura y una forma de vivir distinta al resto.


Hay que decir también, que desde el punto de vista fotográfico, es un fuente de inspiración para muchos, ya que nuestro cerebro tiene almacenadas miles de imágenes de ésta famosa ciudad cinematográfica.

Gracias al Dosage vol 1, en las imágenes iniciales, en las que Josh Lowell aparece escalando en el Central Park, decidí llevarme conmigo los pies de gato. Y con éxito encontré una cuántas piedras en las que los fanáticos neoyorquinos liman sus yemas. Y yo no fui una excepción. No escalé demasiado, ni tampoco bloque de gran dificultad, pero me saqué el mono y podré contar a mis nietos que escalé en NYC.



Ahora os dejo solos con unas imágenes de lo que fue mi viaje.




8 comentarios:

Alba dijo...

yeaaaaahhh photograpoooouuu
ja tardaves en publicar algo de novayork eh!
cm vas acabar el dissabte?
jo vai dormir al teu llit
jejeje
un petonet
on veuras la champions?

Aleix dijo...

dissabte al tornar de la barbacoa vai anar a vic i escalant fins les 4 jajajja. la champions a ca l'aumelles no? jo tinc rodatge a la tarda, arribaré just al partit

Domènec C dijo...

menja com un porc , putus Yankis!! la meva bandeja !!! tu ke no tornes ni els misstges , don superocupao!!!puto pakistani terrorista

Jaimito dijo...

Pollastre volador!!!!!!!!!!!!!! Ja n'estic fart de tu. Ja he actualitzat i no et donc permis per agafar cap foto. Entesos??? Quan dic cap vol dir cap. Bona aquesta. Bones fotos aquestes de NTcity. Com sempre buscant el puto detall ed tot. Vaia crack i fanatic estas fet. Estem en contacte. Salut!!!!!

Aleix dijo...

dominic tel vaig enviar. et deia que te la porto diumnege, pero la muñeca no la tinc, la te en modus. metralleta, et robaré la virginitat a tu mamoncillo!tant tocar l'orella m'acabaràs provocant...

Laia Nadia dijo...

COLLONERA QUINES FOTOS TAN REGUAPES!!! això és per la Floresta, oi?? Quèèè???, que és a NYCity??? I no m'has portat una super mega big big big Mac Burger amb doble cheese cheese, bacon i llom arrebossat amb troços de pollastre farcit??? Ni unes putes patates refregides super size size size big amb maionesa i ket-ket-ketxup???? Ni una minsa ultra-mega-super-big-big size Coca-cola (light) XXL amb una canyeta per xuclar??? NAAANU, però com hi vas, no??...!! jeje, les fotos són mooolt guapes, sembla que hi entenguis (o que t'hi dediquis) en això de fer "fotitos"!! jijijiji!! Smuaaak!

Aleix dijo...

Laia, pero on t'amagues? jo crec que aquest finde toca que ens veiem ja no? fa unes setmanes que estàs clausurada, deixa d'estudiar ja!jejeje cuidat

Laia Nadia dijo...

Pos a on vols que m'amagui, gamarús!! a sota una pedra!!! juaaajauajauajauaaajuajuaaa! Aquest diumenge SÍ!! pá la Comarca!!