martes, 13 de enero de 2009

Can Boquet una vez más

El domingo, con toda la resaca de lluvia que teníamos todos encima, el único objetivo claro era el de escalar, donde y como fuese. Ya que las previsiones no eran nada claras y todo estaria mojado, decidimos ir a Can Boquet que está cerca y si falla el tema no jode tanto. Esta vez fuimos Irina, Txetxu, Alfons, Miguel, Uri y yo.

Calentamos un poco en el Sector Granota, donde me llevé 2 regletas y un destino 7a, a los pocos pegues y intenté Sitofobia 7a, el cual no me llevé, pero creo que fué porque le entraba mal.


Como en el sector hay pocos bloques nos fuimos al Sector Nou, mientras unos se llevaban Megacoprolit 6a(sit), Miguel, Alfons, Uri y yo hacíamos Brainless 6b+ con éxito los 4. Después éstos 3 se liaban con Kolpez Kolpez V+ de más de 6m y con un descenso por una "cuerda" (parece de cáñamo), más que nada para ejercitar la parte mental del bloque. Irina y Txetxu resolvían algun V y 6a, y luego bajábamos todos a un bloque a probar Los mariachis 6b(sit) y No te crees..6a(sit). Todos nos pudimos llevar el 6a(sit), Irina y Txetxu tuvieron que luchar mucho y finalmente lo consiguieron.

Por otra parte, Uri, Alfons y yo nos apuntábamos Los Mariachis 6b(sit), cada uno con un método distinto, y Miguel por poco no pudo, se hizo daño en la pierna talonando. Para terminar fuimos al Classic a probar un par de bloques; Alebop 7a y Dinamic 6b+. Ya sin dedos ninguno de los dos fue posible, así que nos retiramos después de un buen día blocando (como siempre).


Y aquí el video de 2 regletas y un destino 7a




4 comentarios:

txetxu dijo...

mola molt la foto del Miguel!!llàstima de les resenyes que fan una taca blanca......jejejeje....culpa meva que les vaig deixar allà....jajaja!!dijous al plafó!!

Anónimo dijo...

Hola alejuuu e irina!! estic aqu'i a la ofcina de STRO, la meva ONG. M'han donat un portatilet supermajo per treballar, d'aquests molt petits. Veig que segui grimpant, molt be, i que el txetxu prengui el meu relleu!
Se que he d'explicar moltes coses (tampoc tantes) us faig cinc centims aqui. Al final no vem viatjar fins al dimecres, per culpa de la puta iberia. Ens han perdut les maletes. Aqui anar pel carrer tens que anar una mica amb ull. El primer dia vem flipar, ens van deixar en una casa, on l'amo no hi era, ens van deixar 400 lempires(20 euros) y vinga adeu. Vem tenir que sortir a comprar sopar, pero aqui sempre tens que tornar a casa abans que es faci fosc(com als contes)y vam comprar lo primer que vam trobar, mig pollo y una pepsi, (que cuan li vem dir que ens la voliem endur va volcar el liquid en una bosa de platic! jeje, no vam poder aguantar el riure.
Pero ja estic mes instalat, tinc movil, compte al banc, i efectiu. Bueno, ja dire mes desde el meu blog. Una Abrasada!!

Aleix dijo...

Patxiiiii!!!ens alegrem de saber de tu, ja patiem!Tants dies sense saber res de tu ja no sabiem si t'havien segrestat o encara estaves a Barajas, jejeje.Aixi que aneu sense roba...vaia tela. Ara aqui son les 9 del mati de dissabte i ens disposem a anar a la Comarca, tinc 2 7a mirats, a veure si mels emporto. Dema anierem a fer corda amb alfons i companyia, a tibarli tb una mica a les alçades. Un peto molt fort i esperem saber de tu al teu blog amb més detall!Molts petons pels 2!!!!!Irina i Aleix

txetxu dijo...

Ei Patxiiii!!que vagi molt bé cabró!!vigila les faltes que fas puteta......jejeje......compte amb la nit!!

un abraçada de romo!!