martes, 24 de marzo de 2009

In the forest

Las primeras gotas de tinta caen sobre el escritorio de Bowlder Films, la cosa está que arde. Estamos en primavera, época de sembrar, y pronto llegará el verano... Summertime de Billie Holliday acompaña en esta ocasión las imágenes rodadas en el bosque de Savassona.

Una producción rodada en HD, con los escaladores Ferran Guerrero, Met, Jordi Serra y Aleix Vilardebo. Éstas primeras gotas de tinta salpican el bosque y dejan huella en las retinas de unos cuántos fanáticos del boulder. Espero que lo disfruteis.


In the forest from Aleix Vilardebo on Vimeo.

23 comentarios:

Laia Nadia dijo...

Brutaaaaaal!!! Increible!! Aleix, ets el MESTRE, IL CAPO! sense paraules!! Les teves imatges valen més que una enciclopèdia sencera!! Uffff!! EN VOLEM MÉS!!

Laia Nadia dijo...

Ah, i m'he descuidat que... FELICITATS a tots (Ferran, Serruki, Met i Aleix) per les tibades i sobretot a en Serra pels títols que t'has marcat! (i quines tipos amb texturilla!!)

Ferran Guerrero dijo...

No soc el primer, encara no he vist el video, i aqui no te so, noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, quina bogeria no puc, no puc, he d'esperar fins el migdia., noooooooooooooooooooooooooooo

Aleix dijo...

Blog nou Laia! Aquests rètols son meus (fent proves), els del SErra son els de Night Club, que son molt mes guapos, flipareu!!! En breu breu breu... Ferran, aguanta!!jajajaj

Laia Nadia dijo...

Aaaarg!! doncs les felicitacions que li deia a en Serra van per a tu!! A mi aquests títols m'han molat mooooooolt (molt i moooolt, són molt dinàmics!)!! Esteu fets uns bows i uns craks de tot el que us proposeu! Endavant i que duuuuri!

Aleix dijo...

Ferran.. estàs viu? jaajjaja els rètols son poca cosa pero li donen un toc a la composició!tanta tinta corrent pel nostre escriptori que s'ha acabat tacant el bosc

txetxu dijo...

IMPRESSIONANT!!

Jordi Serra dijo...

Cabroooons, que fanàtics! Joder ja ho tenia tot preparat, el video s'havia pujat per llà 1 de la matinada, en el mateix moment que vàrem acavar la sessió de night club. Tot perfecte, prò putadaaaaaaaaaaaaaaa, no ho entenc prò aquest matí cuan m'he llevat estava tot pujat i no es vèia rèèèèèèèèèès! Axí que porto tot el matí lluitant per trovar alguna compresió òptima amb algun altre format per tornar a provar sort. Sinó a hores d'ara us estarieu fent palleeeeeees! Cuan estigui apunt us aviso. Aquesta tarda niré cap a la comarca a tibar-li una mica, que tinc tarda lliure! Iuju!!!

Jordi Serra dijo...

Ah per cert! Que se m'en va l'olla! In the forest està de puuuuuta mare! Farà falta una altre sessió per veure com en Met s'encoloma per la Madamme i jo pel Morpheus directe, que han quedat pendents, jejej!

Aleix dijo...

ja he vist lu del night club..no se. a vegades peta al pujar a vimeo. serra, jo aquesta tarda vull anar a savassona, cap a les 5:30. x acabar de pulir els blovs que no em vaig endur l'altre dia. que hi dius?`parlem, ferran, lo mismo digo (savassona sona....)

txetxu dijo...

Joder joder joder......m'he de posar les piles!!....jo tb vuuuuuuuuuull!!jejeje

Ferran Guerrero dijo...

Comorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, Savassona o La Comarca en que quedem, bowssssssssssssss que m'estic posant mallat, aquí s'esta nuvolant tot, fara fred avui a la tarde, ON QUEDEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM???????? SAVA o COMARCA

LETICIA dijo...

Una passada Aleix.Un cop mes enorabona a tot l´equip. salut

txetxu dijo...

Ferran, les ultimes noticies que tinc son que anem a Savassona l'Aleix i jo, i el serriqui nose que farà....truca a l'Aleix o que?

Alba dijo...

ole! i el final??como u has fet?

Jaimito dijo...

Bouuuuuuu!!!! Ets un crack!!!!!!! Mol ben muntat aquest trailer. El cert es que mes igual repetir 1000 cops una toma, ja que el resultat es inmillorable. Molt pero que molt b. A mes, no se pq pero aquest l'he pogut veure. Bona aquesta i bona l'altra. En Serra te rao, haurem de tornari per poder gravar l'encadene d'en Serra al "MOrpheus directe" i jo a "La Madame". Seria un gran premi x tots els pegues que li he donat. Estem en contacte. Todod bien. Salut

Dany, Maki, Nacho y Tato. dijo...

Me parece muy bueno aunque no soy un entendido creo que se te da bien esto sin peloteos eh chapo

Aleix dijo...

Alba, el final a que et refereixes? el salt fins dalt la pedra? es que estem fets uns bows jjajaja

Met, m'he endut Morpheus aquesta tarda, ole!bona aquesta!

Todo bien! ya hay bastante ideas mas en la cabezita

LETICIA dijo...

enorabona per morpheus!bowwwww!Se la vi

Dany, Maki, Nacho y Tato. dijo...

Enhora buena por Morpheus oye que te iva a decir te importa que cuelgue tu video in the forest en nuestro blog como ya te dije me parece muy bueno.

Aleix dijo...

claro que no, cuanta mas gente lo vea mejor. Hay que promocionarlo. Pronto habra mas!!!

Dany, Maki, Nacho y Tato. dijo...

el video es acojonante muy bueno felicidades bouuuuuu que esto no pareeeeeeeeeeee,ahhhhh!!!felicidades por el encadene tambien,nos vemos.maki.

Aleix dijo...

gracias maki, nos vemos pronto!